فایل

دانلود فایل

فایل

دانلود فایل

کلمات کلیدی

فایل تقویم اجرایی متوسطه سال تحصیلی 96

دانلود پایان نامه استفاده از کیتوزان جهت افزایش ماندگاری دوغ

نمونه مارکتینگ پلن نمونه سوم

مارکتینگ پلن فارسی - Marketing plan فارسی (نمونه سوم)

دانلود رایگان طرح بازاریابی مارکتینگ پلن نمونه سوم

بازاریابی مارکتینگ پلن نمونه سوم

دسترسی

جدول سوات (Swot) تحلیل نظام های سه گانه (کالبدی بصری

ادراکی اجتماعی) در فضای شهری

فیلم افزایش قد بدون دارو حتی بعد از سن رشد

روش افزایش قد بدون دارو حتی بعد از سن رشد

دانلود پکیج افزایش قد بدون دارو حتی بعد از سن رشد

دانلود فیلم افزایش قد بدون دارو حتی بعد از سن رشد

افزایش قد بدون دارو حتی بعد از سن رشد

آموزش افزایش قد بدون دارو حتی بعد از سن رشد

پروژه در مورد کارآفرینی پرورش قارچ

نمونه سوالات دوره ضمن خدمت راهبری هوشمند سازی

فایل سوالات دوره ضمن خدمت راهبری هوشمند سازی

ضمن خدمت راهبری هوشمند سازی

سوالات ضمن خدمت راهبری هوشمند سازی

سوالات دوره ضمن خدمت راهبری هوشمند سازی

دوره ضمن خدمت راهبری هوشمند سازی

گزارش تخصصی نیروی خدماتی مدارس

تقویم اجرایی متوسطه سال تحصیلی 96

برنامه سالانه و تقویم اجرایی متوسطه سال تحصیلی 96

پایان نامه در مورد استفاده از کیتوزان جهت افزایش ماندگاری دوغ

پایان نامه استفاده از کیتوزان جهت افزایش ماندگاری دوغ

وبلاگ نویسی حرفه ای

وبلاگ نویسی

وبلاگ

  • ۰
  • ۰

فهرست

عنوان                                                                                                                         صفحه

فصل اول: کلیات تحقیق

1-1? مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………………. 2

2-1? بیان مسئله و چگونگی برگزیدن موضوع پژوهش…………………………………………………………………………… 3

3-1? اهمیت و ضرورت موضوع پژوهش……………………………………………………………………………………………….. 9

4-1? اهداف پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………………… 15

5-1? فرضیه های پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………….. 16

6-1? روش پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………………….. 16

7-1? روش جمع آوری اطلاعات………………………………………………………………………………………………………….. 17

8-1? قلمرو پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………………….. 17

9-1? چارچوب نظری پژوهش……………………………………………………………………………………………………………… 18

 

فصل دوم: چارچوب نظری و پیشینه تحقیق

1-2? مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………………. 26

2-2? گفتار اول: حاکمیت شرکتی…………………………………………………………………………………………………………. 26

1-2-2? مفاهیم حاکمیت شرکتی…………………………………………………………………………………………………………… 26

2-2-2? چارچوب نظری حاکمیت شرکتی…………………………………………………………………………………………….. 30

1-2-2-2? تئوری نمایندگی…………………………………………………………………………………………………………………. 31

2-2-2-2? تئوری هزینه معاملات………………………………………………………………………………………………………….. 34

3-2-2-2? تئوری ذینفعان……………………………………………………………………………………………………………………. 35

4-2-2? تئوری ذینفعان در برابر تئوری نمایندگی…………………………………………………………………………………… 39

5-2-2? دلایل اهمیت حاکمیت شرکتی…………………………………………………………………………………………………. 40

6-2-2? اهداف حاکمیت شرکتی………………………………………………………………………………………………………….. 40

7-2-2? الگوهای حاکمیت شرکتی………………………………………………………………………………………………………… 41

1-7-2-2? الگوی مبتنی بر بازار…………………………………………………………………………………………………………… 41

2-7-2-2? الگوی حاکمیت شرکتی مبتنی بر روابط………………………………………………………………………………… 42

3-7-2-2? الگوی حاکمیت شرکتی در حال حاضر………………………………………………………………………………… 43

4-7-2-2? الگوهای نوظهور…………………………………………………………………………………………………………………. 44

8-2-2? سیستم های حاکمیت شرکتی…………………………………………………………………………………………………… 45

1-8-2-2? سیستم های درون سازمانی………………………………………………………………………………………………….. 45

2-8-2-2? سیستم های برون سازمانی…………………………………………………………………………………………………… 47

9-2-2? مقایسه اصول حاکمیت شرکت اسلامی با اصول سازمان همکاری و توسعه اقتصادی……………………… 50

10-2-2? ساختار هیات مدیره………………………………………………………………………………………………………………. 52

1-10-2-2? هیات مدیره مطلوب………………………………………………………………………………………………………….. 52

2-10-2-2? مسئولیت های هیات مدیره………………………………………………………………………………………………… 54

3-10-2-2? ستاد هیات مدیره……………………………………………………………………………………………………………… 55

4-10-2-2? سازوکارهای حاکمیت شرکتی مرتبط با هیات مدیره…………………………………………………………….. 56

1-4-10-2-2? اعضای غیرموظف………………………………………………………………………………………………………… 56

2-4-10-2-2? کفایت مدیران………………………………………………………………………………………………………………. 57

3-10-2-2? تعداد اعضای هیات مدیره…………………………………………………………………………………………………. 58

5-10-2-2? تفکیک وظایف اعضای هیات مدیره……………………………………………………………………………………. 58

6-10-2-2? استقلال اعضای هیات مدیره……………………………………………………………………………………………… 59

7-10-2-2? جلسات هیات مدیره…………………………………………………………………………………………………………. 59

11-2? ساختار هیات مدیره………………………………………………………………………………………………………………….. 60

1-11-2? مالکیت پراکنده…………………………………………………………………………………………………………………….. 60

2-11-2? مالکیت متمرکز…………………………………………………………………………………………………………………….. 61

3-11-2? اهمیت ساختار مالکیت شرکتها و تعامل آن با رشد اقتصادی……………………………………………………… 62

4-11-2? ارتباط بین ساختار مالکیت و عملکرد در سطح شرکت…………………………………………………………….. 63

5-11-2? ارتباط بین ساختار مالکیت و عملکرد در سطح کشور………………………………………………………………. 64

12-2? سرمایه گذاران نهادی………………………………………………………………………………………………………………… 65

1-12-2? نقش سرمایه گذاران نهادی……………………………………………………………………………………………………. 65

2-12-2? دلایل رشد سرمایه گذاران نهادی……………………………………………………………………………………………. 67

3-12-2? سرمایه گذاران نهادی و ارزش شرکت…………………………………………………………………………………….. 68

4-12-2? سرمایه گذاران نهادی و حاکمیت شرکتی………………………………………………………………………………… 69

3-2? گفتار دوم: مدیریت سود………………………………………………………………………………………………………………. 70

1-3-2? مفاهیم مدیریت سود……………………………………………………………………………………………………………….. 70

2-3-2? مبانی نظری مربوط به مدیریت سود………………………………………………………………………………………….. 71

3-3-2? انگیزه های مدیریت سود…………………………………………………………………………………………………………. 75

1-3-3-2? قرارداد بین مدیران و مالکان………………………………………………………………………………………………… 75

2-3-3-2? قرارداد بین مدیران و بستانکاران…………………………………………………………………………………………. 75

3-3-3-2? انگیزه های سیاسی……………………………………………………………………………………………………………… 76

4-3-3-2? انگیزه های مالیاتی………………………………………………………………………………………………………………. 77

5-3-3-2? تغییرات در مدیران ارشد اجرایی…………………………………………………………………………………………. 77

6-3-3-2? انگیزه های مربوط به نخستین عرضه عمومی………………………………………………………………………… 78

7-3-3-2? کاستن هزینه های معاملاتی………………………………………………………………………………………………….. 78

8-3-3-2? برآوردن انتظارات………………………………………………………………………………………………………………. 78

4-3-2? مدیریت سود خوب بر مدیریت سود بد……………………………………………………………………………………. 79

5-3-2? الگوهای مدیریت سود…………………………………………………………………………………………………………….. 80

1-5-3-2? الگوهای بدست آوردن آرامش……………………………………………………………………………………………… 81

2-5-3-2? الگوی حداکثر کردن سود……………………………………………………………………………………………………. 81

3-5-3-2? الگوی حداقل کردن سود……………………………………………………82

4-2? پیدایش نظریه کیفیت سود…………………83

1-4-2? مفهوم کیفیت سود…………………84

2-4-2? معیارهای اندازه گیری کیفیت سود………………87

5-2? تاریخچه مطالعات111

9-3? نرم افزارهای تجزیه و تحلیل……………113

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها

1-4? مقدمه……………………………………116

2-4? شاخص های توصیفی متغیرها……………116

3-4? آزمون فرضیه ها……………………………………………118

1-3-4? آزمون فرضیه اول……………………………118

2-3-4? آزمون فرضیه دوم…………………………126

3-3-4134

 

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات

1-5? مقدمه……………………………………144

2-5? نتایج حاصل از آزمون فرضیات……………………147

3-5? پیشنهادها…………………………………………148

2-3-5? پیشنهاد برای پژوهش های آتی…………………149

منابع

 

پیوست
توجه : فرمت پایان نامه ورد ( قابل ویرایش ) میباشد.

 

برای دانلود کلیک کنید
  • ۹۶/۰۷/۲۶
  • مهدی مرادپور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی