توضیحات :
جوهره و اساس بازاریابی داخلی خلق و ایجاد جو سازمانی و محصولات شغلی است که منجر شود کارکنان با کفایتی خدمات را به شیوه ای کارآمد عرضه دارند . در شرایطی که عمل کرد افراد همان چیزی است که فروخته می شود ، وظیفه بازاریابی صرفن آن نیست که مشتریان خارجی را به خرید محصولی ترغیب نمایند ، بلکه علاوه بر آن بایستی مشتریان داخلی را نیز به ارائه خدمات کارآمد تشویق نماید .بازاریابی داخلی مفاهیم منابع انسانی را با مفهوم بازاریابی پیوند می دهد . از این رو برای اجرای موفقیت آمیز بازاریابی خدمات شرکتهای خدماتی بایستی در بازاریابی داخلی موفق ظاهر شوند.
- ۹۶/۰۴/۲۳