فایل

دانلود فایل

فایل

دانلود فایل

کلمات کلیدی

فایل تقویم اجرایی متوسطه سال تحصیلی 96

دانلود پایان نامه استفاده از کیتوزان جهت افزایش ماندگاری دوغ

نمونه مارکتینگ پلن نمونه سوم

مارکتینگ پلن فارسی - Marketing plan فارسی (نمونه سوم)

دانلود رایگان طرح بازاریابی مارکتینگ پلن نمونه سوم

بازاریابی مارکتینگ پلن نمونه سوم

دسترسی

جدول سوات (Swot) تحلیل نظام های سه گانه (کالبدی بصری

ادراکی اجتماعی) در فضای شهری

فیلم افزایش قد بدون دارو حتی بعد از سن رشد

روش افزایش قد بدون دارو حتی بعد از سن رشد

دانلود پکیج افزایش قد بدون دارو حتی بعد از سن رشد

دانلود فیلم افزایش قد بدون دارو حتی بعد از سن رشد

افزایش قد بدون دارو حتی بعد از سن رشد

آموزش افزایش قد بدون دارو حتی بعد از سن رشد

پروژه در مورد کارآفرینی پرورش قارچ

نمونه سوالات دوره ضمن خدمت راهبری هوشمند سازی

فایل سوالات دوره ضمن خدمت راهبری هوشمند سازی

ضمن خدمت راهبری هوشمند سازی

سوالات ضمن خدمت راهبری هوشمند سازی

سوالات دوره ضمن خدمت راهبری هوشمند سازی

دوره ضمن خدمت راهبری هوشمند سازی

گزارش تخصصی نیروی خدماتی مدارس

تقویم اجرایی متوسطه سال تحصیلی 96

برنامه سالانه و تقویم اجرایی متوسطه سال تحصیلی 96

پایان نامه در مورد استفاده از کیتوزان جهت افزایش ماندگاری دوغ

پایان نامه استفاده از کیتوزان جهت افزایش ماندگاری دوغ

وبلاگ نویسی حرفه ای

وبلاگ نویسی

وبلاگ

  • ۰
  • ۰


شرح فایل

مقدمه :

امروزه شرکتها برای برنامه ریزی های آتی و حضور موفق در عرصه فعالیتهای اقتصادی نیازمند یک ثبات و روند مطمئن در حیطه فعالیت خود می‌باشند. طبعاً نوسانهای شدید ارزش سهام یکی از موانع برنامه ریزی های بلند مدت و اجرای موفق آن می‌باشد. علاوه براین شرکتها فعالیتهای تولیدی و بازرگانی خود را در شرایطی انجام میدهند که تغییرات در جوامع تجاری سریع بوده و رقابت در سطح بالایی صورت می گیرد. بنابراین مدیران برای تصمیم گیری و هدایت فعالیت واحد تجاری باید با جنبه ها و ابعاد مختلف فعالیت شرکت آشنایی کامل داشته باشند.
مدیران شرکتها اغلب با مسائلی نظیر نحوه تامین وجوه ،چگونگی استفاده از سرمایه های موجود جهت اجرای پروژه ها ، میزان سرمایه‌گذاریها و همچنین ارزیابی بازدهی آنها مواجه و درگیر هستند . در این چارچوب مدیران به دیدگاهی وسیع از مسائل مالی ، آشنایی با ماهیت و ابعاد مختلف ابزارهای مالی و توانایی درک و بررسی نحوه عملکرد شرکت در شرایط بازار نیازمندند.در سالهای اخیر با توجه به تغییرات سریع تکنولوژی و افزایش انتظارات سهامداران ،تصمیم گیریهای مالی به تخصص مدیران بستگی دارد .توسعه و تفکیک تخصص مدیران باعث می شود تا در شرایط بسیار رقابتی ،نسبت به فعالیت شرکت و بازدهی آن بهترین استراتژیها انتخاب شوند. این تغییرات و پیشرفتهای تکنولوژی توجه مدیران را به شیوه هایی که سرمایه گذاران و اعتبار دهندگان توسط آنان به ارزشیابی مؤسسات می پردازند و تأثیر هر تصمیم برنحوه ارزشیابی آنان معطوف کرده‌اند ، بنابراین مدلهای ارزشیابی برای استفاده در تصمیم گیریهای مالی توسعه پیدا کرده اند.
لذا با توجه به اهمیت اطلاعات حسابداری و مالی در تصمیم گیریها و تشخیص بهینه منابع چنانچه در بازار تحلیل و تفسیر مناسبی از این اطلاعات به عمل آید و اهداف بلند مدت شرکتها به درستی معین شود از یک طرف باعث تخصیص مطلوب منابع و از طرف دیگر منجر به حداکثر شدن ارزش شرکت در بازار خواهد گردید و در کل بازار سرمایه به نفع اقتصاد ملی خواهد بود .

هدف و علت انتخاب موضوع :

با توجه به اینکه پیش بینی و ارزیابی آتی اقتصادی با استفاده از اطلاعات حسابداری و مالی می تواند کمک ویژه و عمده ای به سهامداران ، سرمایه‌گذاران و کلیه استفاده‌کنندگان اطلاعات بنماید و از آن جائیکه سهامداران خواهان حداکثر منافع و مدیران نیز که مباشرین سهامداران بوده در پی تصمیمات خود هدف به حداکثر رساندن منافع سهامداران را دنبال می‌کنند وهمواره کوشش نموده اند که در یک سطح منطقی قدمهای مثبتی برای افزایش ارزش سهام در بازار برداشته شود می‌توان کمک به سرمایه‌گذاران در ارزیابی و انتخاب شرکت مورد نظر و ارائه اطلاعات مفید و قابل اتکاء به آنان از جنبه های مختلف تقسیم سود، تأمین مالی و سرمایه گذاری را از اهداف تحقیق حاضر به شمار آورد، چرا که بکارگیری مؤثر سیاستهای فوق می‌تواند توجه و اعتماد سرمایه‌گذاران را جلب نموده و باعث افزایش تقاضای سرمایه‌گذاران برای خرید سهام و سایر اوراق بهادار شرکت گردد . این نوع تقاضاها منجر به صعود ارزش سهام در بازار خواهد شد . بنابراین نکته حائز اهمیت این است که مدیران بتوانند متغیرها یا عواملی را مورد توجه قرار دهند که تأثیر عمده ای بر افزایش ارزش سهام داشته باشد. پس می‌توان هدف اصلی از تحقیق حاضر را بررسی برخی عوامل تأثیرگذار بر این ارزش دانست که مدیران و سهامداران را در اخذ تصمیمات بهینه یاری نموده و در ارتقاء موقعیت فعلی آنان نقش به سزایی داشته باشد.

فهرست :

چکیده تحقیق
فصل اول کلیات
مقدمه
بیان مساله (تعریف موضوع)
اهمیت موضوع تحقیق
هدف و علت انتخاب موضوع
فرضیه‌های تحقیق
تعریف واژه ها و اصطلاحات کلیدی
1) ارزش شرکت ((FirmValue ))
2)سود تقسیم نشده (Retained Earnings)
3)سود تقسیم شده ((DIVIDEND))
4)سود تقسیمی هر سهم (( DPS))
5)بدهی ((DEBT))
6) داراییها ((ASSETS))
داراییها معرف منابع اقتصادی است که در نتیجة فعالیتها و رویدادهای گذ شته توسط یک
7) مخارج سرمایه ای((CAPITAL EXPENDITURE ))
8) رشد مخارج سرمایه ای
9)نسبت سود تقسیم نشده به سود تقسیم شده
10) نسبت بدهی به مجموع داراییها
11)ساختار سرمایه (( STRUCTURE CAPITAL ))
روش تحقیق( متد لوژی)
قلمرو تحقیق
استفاده کنندگان از تحقیق
تشریح فصول آتی
فصل دوم ادبیات موضوعی وپیشینه تحقیق
فصل سوم روش تحقیق (متد لوژی )
فصل چهارم تجزیه وتحلیل یافته های تحقیق
فصل پنجم خلاصه ، تفسیر نتایج وپیشنهادات تحقیق
فهرست منابع و ما خذ
فصل دوم ادبیات تحقیق (پیشینه تحقیق)
مقدمه
( مفاهیم ارزش )
1ـ ارزش دفتری
2ـ ارزش سهام برمبنای قیمت جایگزین دارائیها پس از کسر بدهیها
3ـ ارزش بازار
4 ـ ارزش با فرض انحلال3 ( ارزش تصفیه )
5ـ ارزش با فرض تداوم فعالیت شرکت
6ـ ارزش ذاتی
ارزیابی شرکتها
تصمیمات اساسی مدیریت مالی
تصمیمات تقسیم سود سهام
تصمیمات تأمین مالی
تصمیمات سرمایه گذاری
تصمیمات تقسیم سود وسود انباشته
نظریه سنتی
نظریة میلر و مودیلیانی
سود تقسیمی در مقایسه با سود سرمایه
تئوری «نامربوط بودن سود تقسیمی »
تئوری «پرنده ای در دست»
تئوری اولویت مالیاتی
مفروضات مربوط به محتوای اطلاعاتی یا هشداردهنده
تعیین نسبت سود تقسیمی مطلوب الگوی سود تقسیمی باقیمانده
سرمایه‌گذاریهای مجددسود سهام
تصمیمات تأمین مالی
تئوری ساختارسرمایه
اثر مالیات
تئوری داد و ستد ( تئوری مصالحه یا تئوری توازی ایستا )
تئوری ساختار سرمایه الگوی هشدار دهنده
نسبتهای اهرم مالی
1) تعیین نمودن منابع وجوه
2) اندازه گیری نمودن ریسک تامین مالی
3) پیش بینی دور نمای استقراض
صرفه جوییهای مالیاتی ناشی از تامین مالی از طریق بدهی
تجدید سرمایه‌گذاری با استفاده از اهرم مالی
تصمیمات مخارج سرمایه ای Capital Expenditures decisions
انواع سرمایه‌گذاری
اهمیت مخارج سرمایه ای
پیشینه تحقیق
فصل سوم روش تحقیق
مقدمه
فرضیه‌های تحقیق
مبانی تئوریکی فرضیه‌های تحقیق
متغیرهای مورد مطالعه و روش اندازه گیری آنها
1 . متغیر وابسته
2? متغیرهای مستقل
جامعه آماری
انتخاب نمونه
قلمرو زمانی تحقیق
روش جمع آوری اطلاعات
نحوه آزمون فرضیه‌های تحقیق
رگرسیون
ضریب تعیین R2
آزمون معنادار بودن ضرایب رگرسیون ـ آزمون t 1
آزمون معادله رگرسیون ـ آزمون F 1
آزمون ضرایب همبستگی
مقدار احتمال (P-Value)
تحلیل باقی مانده ها
الف ) نرمال بودن باقی مانده ها
ب ) صفر بودن مجموع باقی مانده ها
ج ) عدم خود همبستگی بین باقی مانده ها
د ) ثابت بودن واریانس
آمار توصیفی تحقیق
آزمونهای اضافی تحقیق
فصل چهارم نتایج آماری
مقدمه
آمار توصیفی داده های تحقیق
آمار استنباطی ‌
تجزیه وتحلیل آماری
آزمون فرضیه اول در صنایع مختلف
آزمون فرضیه اول در گروه بندی شرکتها براساس اندازه شرکت ‌
آزمون فرضیه سوم در صنایع مختلف
آزمون فرضیه سوم در گروه بندی شرکتها برحسب اندازه شرکت
نتایج رگرسیون چندگانه بین کلیه متغیرهای مستقل و وابسته تحقیق
ماتریس ضرایب همبستگی
فصل پنجم بحث و نتیجه گیری و پیشنهادات
مقدمه
خلاصه تحقیق
تحلیل آماری و تفسیر نتایج
پیشنهادات ارائه شده با توجه به نتایج حاصل از تحقیق
پیشنهادات جهت تحقیقات آتی
محدودیتهای تحقیق

فرمت فایل : word ( قابل ویرایش ) میباشد.

توجه : این فایل با بهترین کیفیت قابل پرینت میباشد.

برای دانلود کلیک کنید
  • ۹۶/۰۷/۱۸
  • مهدی مرادپور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی