فایل

دانلود فایل

فایل

دانلود فایل

کلمات کلیدی

فایل تقویم اجرایی متوسطه سال تحصیلی 96

دانلود پایان نامه استفاده از کیتوزان جهت افزایش ماندگاری دوغ

نمونه مارکتینگ پلن نمونه سوم

مارکتینگ پلن فارسی - Marketing plan فارسی (نمونه سوم)

دانلود رایگان طرح بازاریابی مارکتینگ پلن نمونه سوم

بازاریابی مارکتینگ پلن نمونه سوم

دسترسی

جدول سوات (Swot) تحلیل نظام های سه گانه (کالبدی بصری

ادراکی اجتماعی) در فضای شهری

فیلم افزایش قد بدون دارو حتی بعد از سن رشد

روش افزایش قد بدون دارو حتی بعد از سن رشد

دانلود پکیج افزایش قد بدون دارو حتی بعد از سن رشد

دانلود فیلم افزایش قد بدون دارو حتی بعد از سن رشد

افزایش قد بدون دارو حتی بعد از سن رشد

آموزش افزایش قد بدون دارو حتی بعد از سن رشد

پروژه در مورد کارآفرینی پرورش قارچ

نمونه سوالات دوره ضمن خدمت راهبری هوشمند سازی

فایل سوالات دوره ضمن خدمت راهبری هوشمند سازی

ضمن خدمت راهبری هوشمند سازی

سوالات ضمن خدمت راهبری هوشمند سازی

سوالات دوره ضمن خدمت راهبری هوشمند سازی

دوره ضمن خدمت راهبری هوشمند سازی

گزارش تخصصی نیروی خدماتی مدارس

تقویم اجرایی متوسطه سال تحصیلی 96

برنامه سالانه و تقویم اجرایی متوسطه سال تحصیلی 96

پایان نامه در مورد استفاده از کیتوزان جهت افزایش ماندگاری دوغ

پایان نامه استفاده از کیتوزان جهت افزایش ماندگاری دوغ

وبلاگ نویسی حرفه ای

وبلاگ نویسی

وبلاگ

  • ۰
  • ۰


 

توضیحات :

دانلود تحقیق کنترل سرعت در موتورهای سنکرون مغناطیس دائم با بهترین کیفیت در قالب word و قابل ویرایش که در 86 صفحه برای شما عزیزان گرداوری شده.امید است که مفید واقع شود.

بخشی از مقدمه :

کمتر کسی را می توان یافت که با انواع مختلف ماشین های الکتریکی برخورد نکرده باشد. ماشین های الکتریکی در زندگی روزمره انسان ها وارد شده و ابعاد تازه تری به خود می گیرند. هر روز صبح بسیاری از مردم ناخوداگاه با بکار انداختن یک موتور جریان مستقیم، اتومبیل خود را راه اندازی می کنند. اکثر خانواده ها از دستگاه های سردکننده ای استفاده می کنند که سرمای خود را از کمپرس کردن گاز داخل آن توسط یک موتور القایی، تکفاز یا سه فاز، بدست می آورد. بسیاری از مردم درآپارتمان های چندین طبقه زندگی می کنند.چنین برجهای بلندی بدون داشتن یک یا چند دستگاه آسانسور غیرقابل استفاده اند و این آسانسورها با نیروی موتورالقایی سه فاز یا موتورهای جریان مستقیم به حمل مسافر و بارمی پردازند. کمتر کارخانه ای رامی توان یافت که از حداقل تعداد موتورالکتریکی استفاده نکرده باشد. موتورهای الکتریکی حتی در سیستم های تولید و انتقال انرژی الکتریسیته نیز مورد استفاده قرارمی گیرند.

فصل اول: آشنائی با موتور سنکرون مغناطیس دائم

1-1) مقدمه

1 -2) موتور سنکرون

1-2-1) مزایای موتور سنکرون

1-2-2) معایب موتور سنکرون

1-2-3) کاربرد موتور سنکرون

1-3)موتور سنکرون مغناطیس دائم

1-4)ساختمان موتور سنکرون مغناطیس دائم

1-5) مزایاو ارزیابی اقتصادی

1-6) کاربردهای موتورسنکرون مغناطیس دائم

1-7) تقسیم بندی موتورمغناطیس دائم (موتورPM)

1-7-1)مقایسه بین موتورسنکرون مغناطیس دائم وموتورDCبدون جاروبک

1-8) مقایسه موتورهای مغناطیس دائم (PM ) با موتورهای القائی

1-8-1)الف –مزایای موتورهای PM نسبت به موتورهای القائی

1-8-2) ب-معایب موتورهای PM نسبت به موتورهای القائی

فصل دوم: ساختار ومدلسازی موتور سنکرون مغتاطیس دائم

2-1)مقدمه

2-2)تفاوت عملکردی موتور سنکرون مغناطیس دائم نوع SPM و نوع IPM

2-3)معادلات ماشین در دستگاه مرجع سه فازه abc

2-4) معادلات ماشین در دستگاه مرجع چرخان

فصل سوم: بررسی سه روش کنترل سرعت در موتور های سنکرون مغناطیس دائم

3-1) مقدمه

3-2) روش کنترل معمول در صنعت بر مبنای مولفه های جریان

3-2-1) مکان های هندسی ونواحی سرعت

3-2-2) معایب روش کنترل معمول در صنعت بر مبنای مولفه های جریان

3 -3) روش کنترل معمول در صنعت بر مبنای مولفه های ولتاژ

3-3-1) مدل ریاضی موتور برمبنای مؤلفه های ولتاژ

3-3-2) اصول ومبانی ریاضی روش کنترل معمول در صنعت بر مبنای مولفه های ولتاژ

3-3-2-1) مکان هندسی Max

3-3-2-2) مکان هندسی Max Voltage and Max Current

3-3-2-3) مکان هندسی Max

3-3-3) نحوه تعیین نوع مکان هندسی در سرعتهای مختلف

3-3-4) سیستم کنترل موتور سنکرون مغناطیس دائم

3-3-5) نتایج شبیه سازی در روش کنترل معمول در صنعت بر مبنای مولفه های ولتاژ

3-3-6) جمع بندی و نتیجه گیری روش کنترل معمول در صنعت بر مبنای مولفه های ولتاژ

3-4) روش کنترل مستقیم شار و گشتاور (DTC)

3-4-1) مقدمه و معرفی روش

3-4-2) معادلات موتور در چارچوب شار استاتور

3-4-2-1) معادله گشتاور در چارچوب شار استاتور (x y)

3-4-2-2) معادله شار پیوندی در چارچوب شار استاتور درPMSM باروتور استوانه ای

3-4-3) ساختار DTC در محرکه PMSM

3-4- 4) الگوریتم کاهش هارمونیک جریان (کنترل مستقیم مؤلفه صفر جریان)

3-4-5) مشکلات اعمال DTC بر روی PMSM

3-4-6) شبیه سازی و نتایج آن

3-4-7) جمع بندی و نتیجه گیری روش DTC

3-5) تجزیه و تحلیل نتایج تحقیق

منابع و مآخذ

برای دانلود کلیک کنید

  • ۹۶/۰۸/۰۲
  • مهدی مرادپور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی