فایل

دانلود فایل

فایل

دانلود فایل

کلمات کلیدی

فایل تقویم اجرایی متوسطه سال تحصیلی 96

دانلود پایان نامه استفاده از کیتوزان جهت افزایش ماندگاری دوغ

نمونه مارکتینگ پلن نمونه سوم

مارکتینگ پلن فارسی - Marketing plan فارسی (نمونه سوم)

دانلود رایگان طرح بازاریابی مارکتینگ پلن نمونه سوم

بازاریابی مارکتینگ پلن نمونه سوم

دسترسی

جدول سوات (Swot) تحلیل نظام های سه گانه (کالبدی بصری

ادراکی اجتماعی) در فضای شهری

فیلم افزایش قد بدون دارو حتی بعد از سن رشد

روش افزایش قد بدون دارو حتی بعد از سن رشد

دانلود پکیج افزایش قد بدون دارو حتی بعد از سن رشد

دانلود فیلم افزایش قد بدون دارو حتی بعد از سن رشد

افزایش قد بدون دارو حتی بعد از سن رشد

آموزش افزایش قد بدون دارو حتی بعد از سن رشد

پروژه در مورد کارآفرینی پرورش قارچ

نمونه سوالات دوره ضمن خدمت راهبری هوشمند سازی

فایل سوالات دوره ضمن خدمت راهبری هوشمند سازی

ضمن خدمت راهبری هوشمند سازی

سوالات ضمن خدمت راهبری هوشمند سازی

سوالات دوره ضمن خدمت راهبری هوشمند سازی

دوره ضمن خدمت راهبری هوشمند سازی

گزارش تخصصی نیروی خدماتی مدارس

تقویم اجرایی متوسطه سال تحصیلی 96

برنامه سالانه و تقویم اجرایی متوسطه سال تحصیلی 96

پایان نامه در مورد استفاده از کیتوزان جهت افزایش ماندگاری دوغ

پایان نامه استفاده از کیتوزان جهت افزایش ماندگاری دوغ

وبلاگ نویسی حرفه ای

وبلاگ نویسی

وبلاگ

  • ۰
  • ۰

اقدام پژوهی چگونه می توانم میزان علاقه مندی شاگردانم را به درس ریاضی افزایش دهم- مخصوص همه مقاطع - فایل بصورت ورد (word) و قابل ویرایش - تعداد صفحات بیست و هشت صفحه

چکیده        

 از اوایل سال تحصیلی ، همواره رفتار دانش‌آموزان در زنگ ریاضی، توجه من را به موضوعی از این قرار به خود جلب می­کرد. بدان معنا که در این زنگ، شاهد چهره­های درهم رفته و بی حوصله­ی آنان بودم. بعضی از دانش آموزان در این زنگ با یکدیگر صحبت می­کردند، برخی از آن ها بی مورد اجازه­ی بیرون رفتن از کلاس را می­گرفتند، چند تا ازدانش­آموزان سرشان را روی میز خود گذاشته چرت می زدند. در واقع آن چه بیش از هر چیز من را متعجّب می‌کند، کم­تحرکی و بی­توجهی آنان نسبت به درس ریاضی بود.

اما در پایان این پژوهش :

- دانش­آموزان در انجام تکالیف ریاضی دقت لازم را دارند.

- به درس ریاضی و فعالیت­های آن علاقه­ی وافری نشان می­دهند.

- از نتایج آزمون مداد ـ کاغذی که حاکی از پیشرفت آنهاست، راضی هستند.

- فعالیت­های عملکردی را به دقت انجام می­دهند.

- بیش­تر دانش‌آموزان،تکالیف ریاضی را بدون کمک گرفتن از اولیا انجام می­دهند.

 - دفتر ریاضی خود را، تمیز و مرتب نگه داشته­اند.

- به ساخت وسایل کمک آموزشی مربوط به درس ریاضی علاقه زیادی نشان می­دهند.

- با روحیه­ی شاد،  فعالیتهای کلاسی حاضر را انجام می دادند. 

- اولیای دانش­آموزان از پیشرفت درس ریاضی آنان ابراز خرسندی می­کنند.

- با کاربرد ریاضی در زندگی تا حدودی زیادی آشنا هستند. 

-هنگام انجام فعالیت­های ریاضی به یکدیگر کمک می­کنند.

فهرست مطالب

چکیده

مقدمه:

بیان مساله و توصیف وضع موجود:

گردآوری شواهد 1:

تعریف عملیاتی مفاهیم و واژگان کلیدی:

ب. مشاهده :

ج. پرسش نامه:

پیشینه تحقیق:

اهداف تحقیق:

۲. نصب فعالیت دانشآموزان روی دیوار جهت تزئین کلاس توسط آنان:

۳. کاربرد شعر مرتبط با بعضی از فعالیتها :

۴. ایجاد انگیزه در دانشآموزان برای انجام فعالیتهای درس ریاضی:

۵. استفاده از روش ایفای نقش توسط دانشآموزان:

۶.  اطلاع رسانی به اولیا جهت آمادگی از پیشرفت درس ریاضی دانشآموزان:

۷. انجام ارزشیابی تشخیصی از مفاهیم پیش نیاز جهت تعیین نقطهی آغاز تدریس:

تجزیه وتحلیل وتفسیر داده های اولیه:

انتخاب واجرای راه حل:

توصیف وضع مطلوب(شواهد 2):

نتیجه گیری:

موانع ومشکلات احتمالی :

پیشنهادات:

منابع ومآخذ:

فرمت فایل : word ( قابل ویرایش ) میباشد.

توجه : این فایل با بهترین کیفیت قابل پرینت میباشد.

  • ۹۶/۰۴/۳۱
  • مهدی مرادپور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی