فایل

دانلود فایل

فایل

دانلود فایل

کلمات کلیدی

فایل تقویم اجرایی متوسطه سال تحصیلی 96

دانلود پایان نامه استفاده از کیتوزان جهت افزایش ماندگاری دوغ

نمونه مارکتینگ پلن نمونه سوم

مارکتینگ پلن فارسی - Marketing plan فارسی (نمونه سوم)

دانلود رایگان طرح بازاریابی مارکتینگ پلن نمونه سوم

بازاریابی مارکتینگ پلن نمونه سوم

دسترسی

جدول سوات (Swot) تحلیل نظام های سه گانه (کالبدی بصری

ادراکی اجتماعی) در فضای شهری

فیلم افزایش قد بدون دارو حتی بعد از سن رشد

روش افزایش قد بدون دارو حتی بعد از سن رشد

دانلود پکیج افزایش قد بدون دارو حتی بعد از سن رشد

دانلود فیلم افزایش قد بدون دارو حتی بعد از سن رشد

افزایش قد بدون دارو حتی بعد از سن رشد

آموزش افزایش قد بدون دارو حتی بعد از سن رشد

پروژه در مورد کارآفرینی پرورش قارچ

نمونه سوالات دوره ضمن خدمت راهبری هوشمند سازی

فایل سوالات دوره ضمن خدمت راهبری هوشمند سازی

ضمن خدمت راهبری هوشمند سازی

سوالات ضمن خدمت راهبری هوشمند سازی

سوالات دوره ضمن خدمت راهبری هوشمند سازی

دوره ضمن خدمت راهبری هوشمند سازی

گزارش تخصصی نیروی خدماتی مدارس

تقویم اجرایی متوسطه سال تحصیلی 96

برنامه سالانه و تقویم اجرایی متوسطه سال تحصیلی 96

پایان نامه در مورد استفاده از کیتوزان جهت افزایش ماندگاری دوغ

پایان نامه استفاده از کیتوزان جهت افزایش ماندگاری دوغ

وبلاگ نویسی حرفه ای

وبلاگ نویسی

وبلاگ

  • ۰
  • ۰

چکیده :

در کنار مد گرایی غیرآگاهانه مفهوم دیگری نیز بعنوان از خود بیگانگی (Elienfsion) ایجاد می شود که در این حالت فرد از فرهنگ خود از خود و رفتار خود بیگانه شده و آلت دست رفتار و اعمال کسانی قرار میگیرد که هیچ جنبة مشترکی با او نداشته وتفاوت فرهنگی اجتماعی بسیاری با او هستند .

و از کانال تاریک و نامحدود از خود بیگانگی فرهنگی کانالهای دیگری منشعب می شوند که جامعه را روزبه روز به طرف فرو پاشی و ضعف و عقب ماندگی فرهنگی ، اجتماعی و غیره سوق می دهند ، که از جملة این کانالها می توان به فرار مغزها ـ اعتیاد ـ قاچاق به جنبه های مختلف ـ فروپاشی بنیان خانواده هاـ نابودی ارزشهای معنوی و غیره اشاره نمود .

بنابراین باید به طوری جدی و مصمم به شناسایی دلایل و علل و عوامل گرایشی جوانان به جنبه های منفی مد و مدگرایی غیر آگاهانه پرداخته و با عوامل ایجاد کنندة این زمینه ها بر خورد نموده و فرهنگ جامعه را مورد بررسی  تحلیل قرار داده و از پیشرفت آن جلوگیری نمود .

علل گرایش جوانان به مد :

ـ علل فردی و روانی ؛ از نظر فردی و روانی تحقیقات و مطالعات نشان می دهد که افرادی که از نظر روحی و روانی در محیطی آرام و در رفاح بیشتر بزرگ شده اند و از نظر عاطفی و محبت کمبودی ندارند دارای شخصیت های منطقی و متفکری هستند و کمتر در راستای جلب توجه دیگران و تقلید غیر آگاهانه از دیگران بر می آیند . ولی کسانی که از نظر روحی و روانی دچار مشکل بوده و هستند به نوعی دچار کمبود محبت وتوجه از اطرافیان هستند و این گونه افراد به نوعی با جامعه بیگانه اند و در جامعة فعلی ما مدگرایی در نزد جوانان به نوعی یک انتقام از جامعه و خانواده می باشد . زیرا بعضی از جنبه های آن خلاف عقاید و سنن جامعه و خانواده ها می باشد و جوانان با توجه به مخالفت این دو به مد گرایش دارند . برای جلوگیری از این امر باید به جوانان فرصت خودپروری به وسیلة ایجاد شغل و تفریحات سالم را داد و یا محیط هایی که بتوانند در انجا خود را معرفی کنند . زیرا عدم وجود این مکانها باعث شده است که عقده های جلب توجه خود را در خیابانها به وسیله مد بروز دهند . و خانواده ها نیز باید این مکان را به خود نوجوانان بدهند که در میهمانیهای خانوادگی و در محیط خانواده عقده های خود را تخلیه نموده و به او اهمیّت داده شود ، تا شخصیت نوجوان شکل گیرد تا در جامعه و در برخورد با دیگران موفق بوده و به اعمال و رفتار خود عاقلانه بنگرد و از روی عقل و منطق عمل نماید .

ـ علل فرهنگی ، جامعه

وقتی ما افراد یعنی جوانان و نوجوانان را به ارزشهای فرهنگی خود آگاه نموده و آنها را به درستی توجیح نماییم کمتر به فرهنگ غرب یا فرهنگهای بیگانه جذب می شوند و رفتار و اعمال آنها را کمتر مورد تقلید قرار می دهند .

متأسفانه امروزه رسانه های جمعی ما اکثراً در تقابل با فرهنگ خودی عمل می کنند تا اینکه موافق با ارزشهایفرهنگی عمل نمایند .

رادیو و تلویزیون در کشور ما قسمت محدودی از نیازهای فرهنگی جامعه را پوشش می دهد ، در خالی که بعضی از کشورهای جهان قریب به چهل کانال تلویزیونی دارند کشور ما تضاد چهار یا پنج کانال تلویزیونی دارد که اکثر برنامه های آن نیز بدون محتوا و در واقع برنامه هایی خنثی و بدون هدف فرهنگی خواصی هستند . با وجود این ضعف آیا رادیو و تلویزیون ما قادر خواهد بود با موج عظیم تهاجم صوتی و تصویری فرهنگ غرب از طریق ماهواره ها و پخش فیلمهای مبتذل در ویدئوکلوپ ها و پخش و تکثیر نوارهای غیر مجاز به صورت کاست در سطح کشور مقابله کند . هنگامی که ما در مغازه ها و بازارهای داخلی لباسهایی با بدترین شکل ممکن که کملاً با فرهنگ اصیل ایرانی و رعایت حجاب و موازین اسلامی مغایرات را تولید و پخش می نماییم چگونه می توانیم انتظار داشته باشیم که نوجوانان ما پیراهن و پوشاکش را طوری انتخاب نماید که مطابق دین و مذهب و فرهنگ ماست .

تعداد صفحات : 12 

فرمت فایل : word ( قابل ویرایش ) میباشد.

توجه : این فایل با بهترین کیفیت قابل پرینت میباشد.

  • ۹۶/۰۶/۰۱
  • مهدی مرادپور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی